Jsi tu nový? Zaregistruj se.
Od 9.9. do 23.9. jsme na horách - objednávky přijímáme, ale odesíláme zboží až po 23.9. 2019 - děkujeme za pochopení.
Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách do 5 dnů informovat prodávajícího.
Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (e-mailem) do 5 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení kupující odešle do sídla prodávajícího.
K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace.
Kontakt pro řešení reklamaci: info@skialpshop.cz, tel: +420 608 467 476 Miroslav Siakala
Adresa zasláni případných reklamaci:
Sam Hawkins, s.r.o. Lánská 128 739 61 Třinec, Česká republika